Prologue.'

  Húúúúú hát hol is kezdjem. Az elején? Esetleg. A közepén? Áááá ott nem jó. A végén? Úgy meg senki nem értene semmit! Nos. Akkor kezdem ott, ami már nem az eleje, de még nem is a közepe. Ott, ahol megismerkedtem négy csodálatos lánnyal. Akikkel örökké barátok maradunk, még ha nem is úgy ahogy szerettük volna...
  Perrie, Jesy, Jade és Leigh-Anne. Az igazi barátok.:) Te jó ég! Hogy mi mindenen mentünk mi keresztül! Fiúk, rajongók, fenyegetések, borzalmak....de azért mégiscsak jól elvoltunk.
  A múlt idő a barátságunk elmúlására szól. Egy szomorú vég. Ami nem történik meg, ha nem vagyok ilyen felelőtlen! Soha nem bocsátom meg magamnak amit tettem. És amiért tettem.
  Ott kezdeném a történetemet, ahol egy lány veszekszik az anyjával. Kint esik az eső. A lány dühösen elfut. Ki az utcára. És beleütközik négy, aranyos lányba, akik ismerősek neki...
  Ez a lány vagyok én, Anna Benson. És most elmesélem a történetem...

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    A blog nagyon jó lesz, remélem hozod az első részt.:3
    Ösztönzésül meglepi nálam:
    http://eletemesblogom.blogspot.hu/

    VálaszTörlés